Aktuality

Nové ceníky pro zahraničí

únor 2017

Chtěli bychom upozornit na změny cen volání do zahraničí. U některých destinací došlo k výraznému slevnění nebo nárustu ceny. Doporučujeme před hovorem ověřit cenu v uživatelském rozhraní. Nastavení - Dostupné ceníky - Zahraniční ceníky - kvalita BQR.

 

Výpadek volání do zahraničí + uživatelského rozhraní

Datum (29.12.2015)

V sobotu odpoledne došlo k pokusům o fraud při volání do zahraničí a bylo nutné je podstatně omezit.

Předpokládáme, že k obnovení možnosti plného volání do povolených destinací v zahraničí, které není závislé jen na nás, dojde v úterý 29.12. postupně během dne.


V rámci oprav nemusí pracovat uživatelské rozhraní a hlášení kreditu.

 

Zákaznická podpora během vánoc

Datum (18.12.2015)

Dne 31.12.2015 bude zákaznická podpora dostupná pouze do 12 hodin. Doporučujeme dotazy, žádosti a reklamace během svátků zasílat především na e-mail.

Při reklamacích prosím popište problém a napište, na čem máte číslo nataveno (brána, IP telefon, sw telefon, mobil - včetně označení). Urychlí to vyřízení.


Výpadek volání

Datum (14.12.2015)

Omlouváme se za denšní výpadek ústředny, volání nebylo funkční do 8:50 hod.


Upozornění

Vážení zákazníci,

pokud chcete kontaktovat naši zákazickou podporu, neodpovídejte prosím na e-maily zaslané z adresy robot@sbohempevnalinko.cz. Jedná se o adresu, která slouží výhradně k odesílání systémových e-mailů.

Dotazy, žádosti, reklamace posílejte zásadně na info@sbohempevnalinko.cz.

Děkujeme.


Volání mimo naši síť opraveno

Datum (21.4.2015)

Volání mimo naši síť už je znovu funkční. Máte-li stále problém s odchozími hovory nebo se zobrazováním čísla, napište nám do e-mailu Vaše tel. číslo, Vaše VOIP zařízení a kam jste telefonovali.


 

Dokončení opravy systému

Datum (17.3.2015)

Porucha byla odstraněna, servery pro správu účtů jsou plně funční. Faxový server ještě zprovozněn nebyl.


 

Odstávka systému

Datum: (16.3.2015)

Vážení zákazníci,
vzhledem k poruše jednoho ze serverů jsou dočasně omezeny některé funkce jako je nová registrace, přístup k některým datům a navyšování plateb.
Samotné volání z VoIP čísel je plně funkční.
Omlouváme se - na opravě intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení.


 

Nová anketa

Nabízíme novou anketu na stránkách. Ohodnoťte naši zákaznickou podporu.

Výsledky starší ankety naleznete pod "Výsledky"


Nové ceníky pro zahraničí

Datum: (13.10.2014)

Registrovaní uživatelé naleznou podrobné ceníky ve svém internetovém rozhraní - Nastavení - Dostupné ceníky - Dostupne mezinarodni ceniky - kategorie Basic - kvalita BQR (řádek od 10.10.2014).


Nový IP telefon v e-shopu

Datum: (15.05.2014)

V e-shopu si nyní můžete zakoupit manažerský IP telefon IP290B s HD zvukem.

více informací


Nové všeobecné podmínky

Datum: (21.11.2013)

Nové všeobecné podmínky

Od 1.11.2013 platí nové Všeobecné podmínky. Podmínky byly zjednodušeny a upřesňují vznik (7.2.2) a ukončení smlouvy (18.10.) (tyto informace byly dostupné již dříve přímo na webu).

 

Všeobecné podmínky naleznete vpravo nahoře mezi Dokumenty.


26.8.2013 ukončení funkčnosti IP adesy 81.91.216.18

Datum: (26.08.2013)

26.8.2013 byla s konečnou platností ukončena IP adresa naší ústředny 81.91.216.18. Do tohoto data bylo možné ještě z některých čísel přes tuto IP adresu volat.

Ukončením funkčnosti IP adresy se na všech zařízeních, která se v jakémkoliv poli odkazovala na tuto IP adresu, přestalo číslo přihlašovat a nejde z nich volat.

Pokud jste si adresu dosud neopravili, proveďte tak podle návodů na naší úvodní stránce (stačí kliknout na logo sbohempevnalinko.cz - voip operátor a stránka se Vám zobrazí).

Některým uživatelům se mohlo stát, že IP adresu opravili, ale číslo se stejně nepřihlásilo. Znamená to, že ve Vašem zařízení je stále v některém poli zadáno 81.91.216.18.

Doporučení :

  1. VoIP zařízení Linksys - je nutné si zobrazit rozšířené/advaced zobrazení a potom se Vám pod políčkem proxy objeví i outbound proxy, kde IP adresu vymažete a pole necháte prázné
  2. Softwarový telefon Zoiper. Po kliknutí na ikonu Options, je nutné vlevo dole zaškrtnout políčko Show advanced options a potom si kliknout na nastavení Vašeho účtu. Zkontolujtete si Domain a Outbound proxy.
  3. Android a CSipSimple - pokud se Vám program neaktualizoval, tak je nutné účet smazat a přidat si jej znovu. Nový účet se přidá již s opravenou IP adresou. Pro nastavení potřebujete znát pouze tel. číslo a jeho heslo.

 

Doporučte nás přátelům


odeslat
Anketa

Používáte VoIP v mobilu?

ne
výsledek ankety
123
ano - mám Android
výsledek ankety
108
ano - mám iPhone
výsledek ankety
12
ano - mám Windows
výsledek ankety
24
ano - mám jiný operační systém
výsledek ankety
10
odeslat
S námi voláte :
Na pevnou od
0,20 Kč/min
Na mobil od 0,64 Kč/min
Zahraničí od
0,23 Kč/min

Další ceny

 
výpočet úspory plynu vstup do obchodu vyzkoušejte VOIP

Hledání na webu
stiskni pro hledání
Aktuality

Ceníky pro zahraničí

Ceny volání do zahraničí se několikrát do roka mění. V uživatelském rozhraní vždy najdete aktuální cenu. Doporučujeme před hovorem ověřit cenu v uživatelském rozhraní. Nastavení - Dostupné ceníky - Zahraniční ceníky - kvalita BQR.

Upozornění

Vážení zákazníci, pokud chcete kontaktovat naši zákazickou podporu, neodpovídejte, prosím, na e-maily zaslané z adresy robot@sbohempevnalinko.cz. Jedná se o adresu, která slouží výhradně k odesílání systémových e-mailů. Dotazy, žádosti, reklamace posílejte zásadně na info@sbohempevnalinko.cz. Děkujeme.

Nový IP telefon v e-shopu

V e-shopu si nyní můžete zakoupit manažerský IP telefon IP290B s HD zvukem. Více informací v e-shopu.

Nové všeobecné podmínky

Od 1.11.2013 platí nové Všeobecné podmínky.

Možnosti plateb v e-shopu
Košík
Váš košík je zatím prázdný...

Telefonování přes internet, VoIP sbohempevnalinko.cz
Copyright Ceteris 2010 | Tel.: + 420 571 161 111 | Email: info(zavinac)sbohempevnalinko.cz

webdesign studio taox

webdesign studio
internetové obchody