This is alternative content.
Aktuality
Problém s odchozímy hovory.
29.7.2020
Vážení zákazníci, dnes 29.7.2020 evidujeme u některých telefonních čísel problém u odchozích hovorů, které jsou routovány přes jednoho z našich tranzitních partnerů. Na odstranění pracujeme a předpokládáme, že během dnešního dopoledne bude vyřešen. Omlouváme se za případné komplikace.
____________________________________________________________________________
Nové ceníky pro zahraničí
únor 2017
Chtěli bychom upozornit na změny cen volání do zahraničí. U některých destinací došlo k výraznému slevnění nebo nárustu ceny. Doporučujeme před hovorem ověřit cenu v uživatelském rozhraní. Nastavení - Dostupné ceníky - Zahraniční ceníky - kvalita BQR.
Výpadek volání do zahraničí + uživatelského rozhraní
Datum (29.12.2015)
V sobotu odpoledne došlo k pokusům o fraud při volání do zahraničí a bylo nutné je podstatně omezit.
Předpokládáme, že k obnovení možnosti plného volání do povolených destinací v zahraničí, které není závislé jen na nás, dojde v úterý 29.12. postupně během dne.
V rámci oprav nemusí pracovat uživatelské rozhraní a hlášení kreditu.
Zákaznická podpora během vánoc
Datum (18.12.2015)
Dne 31.12.2015 bude zákaznická podpora dostupná pouze do 12 hodin. Doporučujeme dotazy, žádosti a reklamace během svátků zasílat především na e-mail.
Při reklamacích prosím popište problém a napište, na čem máte číslo nataveno (brána, IP telefon, sw telefon, mobil - včetně označení). Urychlí to vyřízení.
Výpadek volání
Datum (14.12.2015)
Omlouváme se za denšní výpadek ústředny, volání nebylo funkční do 8:50 hod.
Upozornění
Vážení zákazníci,
pokud chcete kontaktovat naši zákazickou podporu, neodpovídejte prosím na e-maily zaslané z adresy robot@sbohempevnalinko.cz. Jedná se o adresu, která slouží výhradně k odesílání systémových e-mailů.
Dotazy, žádosti, reklamace posílejte zásadně na info@sbohempevnalinko.cz.
Děkujeme.
Volání mimo naši síť opraveno
Datum (21.4.2015)
Volání mimo naši síť už je znovu funkční. Máte-li stále problém s odchozími hovory nebo se zobrazováním čísla, napište nám do e-mailu Vaše tel. číslo, Vaše VOIP zařízení a kam jste telefonovali.
Dokončení opravy systému
Datum (17.3.2015)
Porucha byla odstraněna, servery pro správu účtů jsou plně funční. Faxový server ještě zprovozněn nebyl.
Odstávka systému
Datum: (16.3.2015)
Vážení zákazníci,
vzhledem k poruše jednoho ze serverů jsou dočasně omezeny některé funkce jako je nová registrace, přístup k některým datům a navyšování plateb.
Samotné volání z VoIP čísel je plně funkční.
Omlouváme se - na opravě intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení.
Nová anketa
Nabízíme novou anketu na stránkách. Ohodnoťte naši zákaznickou podporu.
Výsledky starší ankety naleznete pod "Výsledky"
Nové ceníky pro zahraničí
Datum: (13.10.2014)
Registrovaní uživatelé naleznou podrobné ceníky ve svém internetovém rozhraní - Nastavení - Dostupné ceníky - Dostupne mezinarodni ceniky - kategorie Basic - kvalita BQR (řádek od 10.10.2014).
Nový IP telefon v e-shopu
Datum: (15.05.2014)
V e-shopu si nyní můžete zakoupit manažerský IP telefon IP290B s HD zvukem.
Nové všeobecné podmínky
Datum: (21.11.2013)
Nové všeobecné podmínky
Od 1.11.2013 platí nové Všeobecné podmínky. Podmínky byly zjednodušeny a upřesňují vznik (7.2.2) a ukončení smlouvy (18.10.) (tyto informace byly dostupné již dříve přímo na webu).
Všeobecné podmínky naleznete vpravo nahoře mezi Dokumenty.
26.8.2013 ukončení funkčnosti IP adesy 81.91.216.18
Datum: (26.08.2013)
26.8.2013 byla s konečnou platností ukončena IP adresa naší ústředny 81.91.216.18. Do tohoto data bylo možné ještě z některých čísel přes tuto IP adresu volat.
Ukončením funkčnosti IP adresy se na všech zařízeních, která se v jakémkoliv poli odkazovala na tuto IP adresu, přestalo číslo přihlašovat a nejde z nich volat.
Pokud jste si adresu dosud neopravili, proveďte tak podle návodů na naší úvodní stránce (stačí kliknout na logo sbohempevnalinko.cz - voip operátor a stránka se Vám zobrazí).
Některým uživatelům se mohlo stát, že IP adresu opravili, ale číslo se stejně nepřihlásilo. Znamená to, že ve Vašem zařízení je stále v některém poli zadáno 81.91.216.18.
Doporučení :
- VoIP zařízení Linksys - je nutné si zobrazit rozšířené/advaced zobrazení a potom se Vám pod políčkem proxy objeví i outbound proxy, kde IP adresu vymažete a pole necháte prázné
- Softwarový telefon Zoiper. Po kliknutí na ikonu Options, je nutné vlevo dole zaškrtnout políčko Show advanced options a potom si kliknout na nastavení Vašeho účtu. Zkontolujtete si Domain a Outbound proxy.
- Android a CSipSimple - pokud se Vám program neaktualizoval, tak je nutné účet smazat a přidat si jej znovu. Nový účet se přidá již s opravenou IP adresou. Pro nastavení potřebujete znát pouze tel. číslo a jeho heslo.
Na pevnou od |
0,20 Kč/min |
Na mobil od | 0,64 Kč/min |
Zahraničí od |
0,23 Kč/min |
Podrobný ceník najdete ke stažení po rozkliknutí novinky nebo v sekci ke stažení (formuláře).
Vážení zákazníci, od 1.7.2019 je eshop na těchto stránkách ukončen. Zboží je nyní dostupné v e-shopu www.sbohemnudo.cz v kategorii VoIP Sbohempevnalinko.