Aktuality

Problém s odchozímy hovory.

29.7.2020

Vážení zákazníci, dnes 29.7.2020 evidujeme u některých telefonních čísel problém u odchozích hovorů, které jsou routovány přes jednoho z našich tranzitních partnerů. Na odstranění pracujeme a předpokládáme, že během dnešního dopoledne bude vyřešen. Omlouváme se za případné komplikace.

 

 

____________________________________________________________________________

Nové ceníky pro zahraničí

únor 2017

Chtěli bychom upozornit na změny cen volání do zahraničí. U některých destinací došlo k výraznému slevnění nebo nárustu ceny. Doporučujeme před hovorem ověřit cenu v uživatelském rozhraní. Nastavení - Dostupné ceníky - Zahraniční ceníky - kvalita BQR.

 

Výpadek volání do zahraničí + uživatelského rozhraní

Datum (29.12.2015)

V sobotu odpoledne došlo k pokusům o fraud při volání do zahraničí a bylo nutné je podstatně omezit.

Předpokládáme, že k obnovení možnosti plného volání do povolených destinací v zahraničí, které není závislé jen na nás, dojde v úterý 29.12. postupně během dne.


V rámci oprav nemusí pracovat uživatelské rozhraní a hlášení kreditu.

 

Zákaznická podpora během vánoc

Datum (18.12.2015)

Dne 31.12.2015 bude zákaznická podpora dostupná pouze do 12 hodin. Doporučujeme dotazy, žádosti a reklamace během svátků zasílat především na e-mail.

Při reklamacích prosím popište problém a napište, na čem máte číslo nataveno (brána, IP telefon, sw telefon, mobil - včetně označení). Urychlí to vyřízení.


Výpadek volání

Datum (14.12.2015)

Omlouváme se za denšní výpadek ústředny, volání nebylo funkční do 8:50 hod.


Upozornění

Vážení zákazníci,

pokud chcete kontaktovat naši zákazickou podporu, neodpovídejte prosím na e-maily zaslané z adresy robot@sbohempevnalinko.cz. Jedná se o adresu, která slouží výhradně k odesílání systémových e-mailů.

Dotazy, žádosti, reklamace posílejte zásadně na info@sbohempevnalinko.cz.

Děkujeme.


Volání mimo naši síť opraveno

Datum (21.4.2015)

Volání mimo naši síť už je znovu funkční. Máte-li stále problém s odchozími hovory nebo se zobrazováním čísla, napište nám do e-mailu Vaše tel. číslo, Vaše VOIP zařízení a kam jste telefonovali.


 

Dokončení opravy systému

Datum (17.3.2015)

Porucha byla odstraněna, servery pro správu účtů jsou plně funční. Faxový server ještě zprovozněn nebyl.


 

Odstávka systému

Datum: (16.3.2015)

Vážení zákazníci,
vzhledem k poruše jednoho ze serverů jsou dočasně omezeny některé funkce jako je nová registrace, přístup k některým datům a navyšování plateb.
Samotné volání z VoIP čísel je plně funkční.
Omlouváme se - na opravě intenzivně pracujeme. Děkujeme za pochopení.


 

Nová anketa

Nabízíme novou anketu na stránkách. Ohodnoťte naši zákaznickou podporu.

Výsledky starší ankety naleznete pod "Výsledky"


Nové ceníky pro zahraničí

Datum: (13.10.2014)

Registrovaní uživatelé naleznou podrobné ceníky ve svém internetovém rozhraní - Nastavení - Dostupné ceníky - Dostupne mezinarodni ceniky - kategorie Basic - kvalita BQR (řádek od 10.10.2014).


Nový IP telefon v e-shopu

Datum: (15.05.2014)

V e-shopu si nyní můžete zakoupit manažerský IP telefon IP290B s HD zvukem.

více informací


Nové všeobecné podmínky

Datum: (21.11.2013)

Nové všeobecné podmínky

Od 1.11.2013 platí nové Všeobecné podmínky. Podmínky byly zjednodušeny a upřesňují vznik (7.2.2) a ukončení smlouvy (18.10.) (tyto informace byly dostupné již dříve přímo na webu).

 

Všeobecné podmínky naleznete vpravo nahoře mezi Dokumenty.


26.8.2013 ukončení funkčnosti IP adesy 81.91.216.18

Datum: (26.08.2013)

26.8.2013 byla s konečnou platností ukončena IP adresa naší ústředny 81.91.216.18. Do tohoto data bylo možné ještě z některých čísel přes tuto IP adresu volat.

Ukončením funkčnosti IP adresy se na všech zařízeních, která se v jakémkoliv poli odkazovala na tuto IP adresu, přestalo číslo přihlašovat a nejde z nich volat.

Pokud jste si adresu dosud neopravili, proveďte tak podle návodů na naší úvodní stránce (stačí kliknout na logo sbohempevnalinko.cz - voip operátor a stránka se Vám zobrazí).

Některým uživatelům se mohlo stát, že IP adresu opravili, ale číslo se stejně nepřihlásilo. Znamená to, že ve Vašem zařízení je stále v některém poli zadáno 81.91.216.18.

Doporučení :

  1. VoIP zařízení Linksys - je nutné si zobrazit rozšířené/advaced zobrazení a potom se Vám pod políčkem proxy objeví i outbound proxy, kde IP adresu vymažete a pole necháte prázné
  2. Softwarový telefon Zoiper. Po kliknutí na ikonu Options, je nutné vlevo dole zaškrtnout políčko Show advanced options a potom si kliknout na nastavení Vašeho účtu. Zkontolujtete si Domain a Outbound proxy.
  3. Android a CSipSimple - pokud se Vám program neaktualizoval, tak je nutné účet smazat a přidat si jej znovu. Nový účet se přidá již s opravenou IP adresou. Pro nastavení potřebujete znát pouze tel. číslo a jeho heslo.

 

Doporučte nás přátelům


odeslat
Anketa

Používáte VoIP v mobilu?

ne
výsledek ankety
326
ano - mám Android
výsledek ankety
169
ano - mám iPhone
výsledek ankety
28
ano - mám Windows
výsledek ankety
30
ano - mám jiný operační systém
výsledek ankety
40
odeslat
S námi voláte :
Na pevnou od
0,20 Kč/min
Na mobil od 0,64 Kč/min
Zahraničí od
0,23 Kč/min

Další ceny

 
výpočet úspory plynu vstup do obchodu vyzkoušejte VOIP

Hledání na webu
stiskni pro hledání
Aktuality

Výpadek ústředny vyřešen

Pokud se vám číslo samo nerozjelo, restartujte zařízení.

Ceník pro volání do zahraničí

Podrobný ceník najdete ke stažení po rozkliknutí novinky nebo v sekci ke stažení (formuláře).

E-shop

Vážení zákazníci, od 1.7.2019 je eshop na těchto stránkách ukončen. Zboží je nyní dostupné v e-shopu www.sbohemnudo.cz v kategorii VoIP Sbohempevnalinko.

Nové všeobecné podmínky

Od 1.11.2013 platí nové Všeobecné podmínky.

Možnosti plateb v e-shopu
Košík
Váš košík je zatím prázdný...

Telefonování přes internet, VoIP sbohempevnalinko.cz
Copyright Ceteris 2010 | Tel.: + 420 571 161 111 | Email: info(zavinac)sbohempevnalinko.cz

webdesign studio taox

webdesign studio
internetové obchody