This is alternative content.
Co dělat když...
Co dělat když ....
Změním poskytovatele internetu
V případě, že máte číslo nastaveno na VoIP zařízení, které je připojeno přes DHCP, tak se nic nemění. Máte-li pevnou adresu a změníte router, je potřeba opravit adresu na VoIP zařízení. Novou IP adresu nám nemusíte hlásit. Budete-li po změně volat zahraničí, bude po Vás ústředna znovu požadovat kód pro odblokování nové IP adresy.
Se přestěhuji
Nová adresa je ve stejném kraji:
Číslo Vám zůstane, stačí jen VoIP zařízení zapojit na novém místě. Nahlásíte nám novou fakturační adresu nebo jen adresu instalace, pokud fakturační zůstává stejná. U čísla je potřeba v uživatelském rozhraní změnit adresu pro směrování tísňových linek (na požádání opravíme za Vás).
Stěhuji se do jiného kraje:
Podle telekomunikačního zákona nemůžete používat číslo v jiném kraji, než pro jaký bylo vydáno. Je tedy nutné si vzít nové číslo. Staré číslo si z rozhraní vymažete.
Zaplatil jsem špatně kredit
Zapomněl jsem uvést variabilní symbol
Nepřiřazená platba by se Vám měla sama vrátit na účet. V případě, že se tak do 1 týdne nestane, zašlete nám potvrzení o platbě a my ji dohledáme a vrátíme. Oprava variabilního symbolu není možná, proto si poštlete novou platbu pod správným variabilním symbolem.
Zaslal jsem platbu na cizí variabilní symbol (překlep u čísla)
Tento případ je složitější a musí se řešit s uživatelem, kterému byla platba připsána. Zašlete nám, co nejdříve potvrzení o platbě. Reklamace se řeší individuálně.
Zaslal jsem platbu na starý účet u UniCredit Bank.
Tento účet je zrušen, platba se Vám vrátí.
Mohu volat, ale nikdo se mi nedovolá
Ve většině případů se jedná o přerušení spojení s ústřednou, které opravíte restartem (ne resetem) zařízení. Je-li před VoIP zařízením router, vypněte na cca 1 minutu i router.
Podrobnější rady naleznete na stránce Řešení problémů
Neustále mi volá neznámé číslo
Tyto hovory přicházeji mimo naši ústřednu - útok je veden přímo na IP adresu. Základní ochranou je změna lolálního SIP portu na vyšší hodnotu než je 5060, ideálně na 5070. Také si zkontrolujte, zda máte router zaheslovaný, případně zaheslujte i bránu za routerem. Vyzvánění může být prvním krokem než se Vám někdo do zařízení "nabourá".
Mám hovory, které jsem neuskutečnil-a
Jedná se nedostatečné zabezpečení Vašeho IP zařízení. Zkontrolujte si zda máte vše zaheslováno, zda máte vše správně nastaveno. Máte-li podezření, že se někdo do zařízení naboural a ukradl Vám nastavení čísla, je možné heslo změnit. Doporučujeme zařízení vyresetovat, nahrát nejnovější firmware nebo je-li to možné přehrát stejným firmwarem a znovu nastavtit a důkladně zaheslovat. Také nás kontaktujte pro další postup. Můžeme se dohodnout na částečném dočasné stažení kreditu, abyste o něj nepřišli. Více o zabezpečení naleznete v návodech.
Na pevnou od |
0,20 Kč/min |
Na mobil od | 0,64 Kč/min |
Zahraničí od |
0,23 Kč/min |
Podrobný ceník najdete ke stažení po rozkliknutí novinky nebo v sekci ke stažení (formuláře).
Vážení zákazníci, od 1.7.2019 je eshop na těchto stránkách ukončen. Zboží je nyní dostupné v e-shopu www.sbohemnudo.cz v kategorii VoIP Sbohempevnalinko.