Návody

Vytvořili jsme pro Vás přehledné návody pro nastavení čísla, pro přenos čísla, pro zjištění odezvy nebo IP adresy. Poradíme Vám zde také, co dělat, když Vám nejde telefonní číslo.

Základní všeobecné nastavení telefonního čísla

 

Display name
Register name
Phone number
User ID
Authentication ID
Username
SIP number

Do polí označených některým z názvů vlevo v tabulce  zadejte Vaše VoIP telefonní číslo.

Zadávejte bez předvolby pro ČR – pouze 9 číslic

Password Heslo k číslu - naleznete jej ve specifikaci nebo aktivačním e-mailu (na požádání zašleme)
Sip server
Proxy server
Domain name
Registration server
aps.sbohempevnalinko.cz nebo 91.221.212.167 (číselnou hodnotu zadávejte do polí označených adress - př. Proxy server adress)
Outbound server tuto položku nevyplňujte nebo jej přímo zakažte
Local SIP port
(u Linksys jen SIP port)
5062 u prvního čísla, u dalších zvyšujte po sudých číslech (5064, 5066...)
Register Expires
Detect Interval Time
Register Expire Time
120 s nebo 2 minuty (dle jednotek v zařízení)
Audio kodek Prioritní G711a (příp. PCMA), druhý G711u (PCMU), třetí ILBC. Budete-li na čísle faxovat, nastavte pro faxování kodek G711a
DTMF Mode RFC2833 nebo Auto
RTP port 10 000, máte-li k dispozici rozsah, zadejte rozsah 200 portů z intervalu
10 000- 20 000.

 

 

Pro faxování zakažte služby s oznacením Echo.

Podrobnější návod si stáhněte zde : NASTAVENÍ VOLÁNÍ

Návody na nastavení konkrétních VoIP zařízení naleznete v návodech ke stažení nebo v e-shopu v detailech zboží.

POZOR ! U všech přístrojů připojených přímo na veřejnou IP adresu (tedy ne za router) je nutné nastavit heslo (mělo by být dostatečně silné - použijte kombinaci písmen a čísel). Můžete využít např. Generátor hesel.


Zabezpečení VoIP zařízení

Zabezpečení vlastního IP zařízení si učastník zajišťuje sám nebo pomocí odborné firmy, kterou si objedná. Poskytovatel má povinnost zabezpečit pouze ústřednu a zapůjčená zařízení (ne prodaná).

Reklamace hovorů u zařízení, do kterých se dostaneme bez znalosti hesla nebudou uznány.

Aby Vaše zařízení nebylo zneužito třetí stranou, je potřeba dodržovat tato doporučení:

1) VoIP zařízení nezapojujte na veřejnou IP adresu. Veřejná IP adresa je adresa získaná od poskytovatele (zobrazuje se například v uživatelském rozhraní u detailů čísla a povolujete ji pro zahraniční hovory). Zařízení (VOIP bránu nebo telefon) vždy zapojujte až za router s firewallem. Zapojení za routerem doporučujeme i u zařízení, obsahující jednoduchý router na rozpojení telefonu a počítače (např.IP-012B2N, ATA172, IP telefony). Pouze u routerů s integrovanou IP bránou není nutné další router zapojovat (Linksys RT31P2)

2) U všech zařízení pro internet nebo VoIP je nutné změnit tovární hesla na vlastní. Tato hesla by měla být dostatečně silná - je možné použít Generátor hesel. Heslo si dobře uschovejte pro další vstupy do zařízení. Pokud budete zařízení posílat na kontrolu nebo reklamaci, změňte je na tovární (admin, root, voip). Pokud to jde, vždy vymažte všechny údaje ze zařízení, které budete prodávat nebo likvidovat.

3) Dávejte si pozor, komu svěřujete hesla k číslu či vstupu do uživatelského rozhraní. Nepřeposílejte zbytečně e-mail s hesly. Přihlásíte-li se do rozhraní na veřejném místě, nikdy neukládejte hesla a při odchodu vymažte historii prohlížení.


Přenos čísla od jiného operátora do naší sítě

Do naší sítě bude možné převést číslo z jiných linek.

Ceny přenosu naleznete v našem aktuálním ceníku. Číslo bude přeneseno za cca 5 pracovních dnů po zadání do systému.

Postup :

1)    Pokud ještě nejste registrovaným uživatelem, provedete registraci (na našich stránkách vpravo nahoře), při které si vyberete geografické číslo z nabízeného rozsahu. Toto číslo Vám zůstane i po dokončení přenosu, není však nutné jej využívat. Je také možné jej zrušit.

2)    Zašlete si 100 Kč počáteční kredit pro aktivaci čísla (nebo zároveň i částku pro přenos).

3)    Stáhnete si  formulář pro přenos čísla (ke stažení - formuláře)  a vyplněný spolu s kopií faktury za telefon od stávajícího operátora zašlete na naši adresu (nestačí zaslání formuláře e-mailem). Pokud si zrušíte smlouvu u stávajícího operátora, získáte přenosový kód. Ten nám můžete zaslat, ale nevyžadujeme jej.

4)     Navýšíte si kredit o částku za přenos (lze zaslat zároveň s počátečním kreditem).

5)     Po obdržení dokumentů a  navýšení kreditu zadáme přenos do systému. Od této doby za 4-5 pracovních dní je číslo přeneseno. V den přenosu je číslo v dopoledních hodinách odpojeno u původního operátora a zaregistrováno v naší síti.

6)     Číslo lze již předem nastavit na zařízení - heslo je stejné jako u čísla, které bylo vybráno při registraci (platí pouze pro 8-9 místná hesla).

Je důležité si dopředu všechny údaje překontrolovat (ověřte si referenční číslo, zda číslo není součástí ISDN nebo zda máte u ISDN uvedena všechna čísla). Poplatek za změnu dat v průběhu přednosu je 750 Kč včetně DPH a za zrušení přenosu v průběhu (ze strany uživatele nebo z důvodu chybného zadání) je 2500 Kč.

Pozn. Pokud u nás ukončíte smlouvu a nebudete číslo převádět do jiné sítě, musíme číslo vrátit původnímu operátorovi. Za navrácení čísla platíme poplatek ve výši 360 Kč vč. DPH. Tento poplatek Vám může být naúčtován.

Přenos čísla z naší sítě k jinému operátorovi.

Přenos se řídí pravidly operátora, ke kterému budete přecházet. Jako referenční číslo slouží číslo smlouvy. Potřebujete-li OpID číslo, zašlete dotaz e-mailem nebo zavolejte.

Pokud přenášíte číslo z naší sítě k jinému operátorovi - je zároveň nutné vypovědět naši smloluvu, abychom mohli Vaše údaje vymazat ze systému a mohli Vám vrátit nevyužitý kredit (min. 100 Kč). Zůstanou-li v registraci čísla, které nechcete přenášet, zůstává Vám závazek spojený s pronájmem čísel.


Změření odezvy na náš SIP server (ústřednu)

Návod si můžete stáhnout zde : ZMĚŘENÍ ODEZVY

Zjištění IP adresy počítače

Návod si můžete stáhnout zde : ZJIŠTĚNÍ IP ADRESY

 

Doporučte nás přátelům


odeslat
Anketa

Používáte VoIP v mobilu?

ne
výsledek ankety
72
ano - mám Android
výsledek ankety
90
ano - mám iPhone
výsledek ankety
9
ano - mám Windows
výsledek ankety
20
ano - mám jiný operační systém
výsledek ankety
8
odeslat
S námi voláte :
Na pevnou od
0,20 Kč/min
Na mobil od 0,64 Kč/min
Zahraničí od
0,23 Kč/min

Další ceny

 
výpočet úspory plynu vstup do obchodu vyzkoušejte VOIP

Hledání na webu
stiskni pro hledání
Aktuality

Zprovoznění volání

Volání je již zprovozněno všemi směry.

Výpadek ústředny

Vážení zákazníci, omlouváme se za páteční výpadek naší ústředny. Aktivace jednotlivých účtů probíhala celou sobotu. Od neděle jsou čísla částečně funkční.Více v detailech

Nové ceníky pro zahraničí od 1.6. 2017

Upozorňujeme na nové ceníky pro zahraniční hovory. Ceníky budou postupně nabíhat od 1.6. 2017. Doporučujeme před voláním do zahraničí zkontrolovat aktuální cenu ve Vašem uživatelském rozhraní na internetu. Ceníky najdete v Nastavení - Dostupné ceníky - Dostupné mezinárodní ceníky - používáme kvalitu BQR.

Nové ceníky pro zahraničí

Chtěli bychom upozornit na změny cen volání do zahraničí. U některých destinací došlo k výraznému slevnění nebo nárustu ceny. Doporučujeme před hovorem ověřit cenu v uživatelském rozhraní. Nastavení - Dostupné ceníky - Zahraniční ceníky - kvalita BQR.

Možnosti plateb v e-shopu
Košík
Váš košík je zatím prázdný...

Telefonování přes internet, VoIP sbohempevnalinko.cz
Copyright Ceteris 2010 | Tel.: + 420 571 161 111 | Email: info(zavinac)sbohempevnalinko.cz

webdesign studio taox

webdesign studio
internetové obchody