This is alternative content.
Řešení problémů s voláním
Nejčastější problémy s voláním :
Volání do zahraničí - požadavek na kód
Kvůli vyšší bezpečnosti je nutné při prvním volání do zahraničí zadat jednorázový kód. Kód je požadován vždy při změně veřejné IP adresy.
Při dalším volání ze stejné IP adresy už kód nezadáváte. Odesláním kódu potvrzujete ústředně, že máte oprávnění z tohoto čísla volat a že se nejedná o podvodné využití Vašeho čísla.
Kód lze do odvolání potvrdit pouze ve virtuální ústředně. Zavolejte nám nebo napište e-mail s číslem, na kterém chcete povolit zahraniční hovory. IP adresu je možné potvrdit jen pokud bylo z čísla voláno (ideálně pokus volání do zahraničí s informací o kódu). Pokud máte zařízení nastaveno nepřesně, IP adresa se nezobrazí a není možné ji povolit.
Nelze volat
Možné příčiny :
- nejede internet
- nemáte dostatečný kredit
- nepracuje VoIP zařízení
- telefon je přepnutý na impulsní (pulsní) volbu místo tónové
- chyba na čísle
Nelze přijímat hovory
Možné příčiny :
- zakázané zvonění na přístroji nebo na VoIP zařízení
- chyba VoIP zařízení
- při použití sw telefonu ZoIPer není číslo zaregistrováno (nebylo kliknuto na tlačítko register)
- chyba na čísle
Jak postupovat při problému s telefonním číslem :
- zkontrolujte si, zda jede internet
- zkontrolujte dotažení všech kabelů, včetně napájení
- na několik minut vypněte router i IP bránu nebo IP telefon. Po chvilce zapněte router a teprve po úplném naběhnutí internetu zapněte IP zařízení.
- zkontrolujte nastavení zařízení pro volání - u některých zařízení je potřeba nastavení uložit ještě v celkovém uložení konfigurace (např. brána 012B-2N), jinak se po restartu údaje vymažou.
- nejste-li si jisti, zda je problém na zařízení, vyzkoušejte volání pomocí softwarového telefonu
- není-li závada na zařízení, zavolejte na zákaznickou linku nebo napište e-mail
Reklamace VoIP zařízení zakoupeného u nás :
- zařízení musí být v záruce (2 roky)
- je potřeba doložit záruční list
- je nutné zařízení zaslat spolu s napájecím adaptérem (chybějící nebo jiný adaptér může být důvodem k neuznání reklamace)
- zašlete zároveň popis závady a kontakt na Vás, můžete případně využít Reklamační list, který máme v Dokumentech ke stažení
- Pokud máte vstup do zařízení zaheslován je potřeba nastavit standardní jméno a heslo (většinou admin/admin - informaci najdete v navodu k zařízení)
- reklamaci zašlete na adresu uvedenou na záručním listu (Mladcová 276, Zlín)
Na pevnou od |
0,20 Kč/min |
Na mobil od | 0,64 Kč/min |
Zahraničí od |
0,23 Kč/min |
Podrobný ceník najdete ke stažení po rozkliknutí novinky nebo v sekci ke stažení (formuláře).
Vážení zákazníci, od 1.7.2019 je eshop na těchto stránkách ukončen. Zboží je nyní dostupné v e-shopu www.sbohemnudo.cz v kategorii VoIP Sbohempevnalinko.